30 sty 2015

Ocalić od zapomnienia, czyli skarby znalezione na złomie :-)))

Czasami nie potrafię powstrzymać, kiedy przejeżdżam obok złomu ........ złomiarą nie jestem ale.... lubię szperać. Czasami można znaleźć naprawdę fajne eksponaty i to w wyjątkowo w dobrych cenach ;-)) Tym razem udało mi się wyszperać takie cuda . Starą olejarkę, która w chwili obecnej służy u mnie w domu do polewania kwiatków, gliniany dzbanuszek ( muszę przyznać, że zauroczył mnie jego kształt i kolor ) trzymam w nim długopisy i stare kamienne koło do żarna, w zasadzie to nie wiem skąd ono znalazł się na tym złomie, ale .......... chyba czekało na mnie :-)








A u mnie w domu powoli zaczyna robić się wiosennie chociaż choinka jeszcze stoi :-))





4 komentarze:

  1. Tak tu uroczo, że nie mogłabym nie dodać do obserwowanych :) Najbardziej jednak podoba mi się post z obchodów święta Trzech Króli - robisz piękne reportaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co za skarby, ciekawe jak je wkomponujesz ::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże na złomie takie cuda:) oszalałam, zawsze myślę przejeżdżając obok, że tam żadnych cudów się nie można spodziewać, a jednak się myliłam:) koneweczka do kwiatków najbardziej mnie zauroczyła, oj jak ja kocham takie skarby:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń