12 paź 2015

Candy u Treelamps

Witam Witam i o zdrowie pytam  ;-)
Chyba dostałam ostatnio mocy przerobowych i z tej racji postanowiłam, ogłosić Candy na moim blogu . Pewnie większość z Was wie na czym polega ta zabawa, ale jeśli jest jeszcze ktoś kto nie wie to przypomnę .. Do wygrania jest ten oto karmnik , duńskiej firmy Madley




ZASADY

  •  zostań publicznym fanem mojego bloga 
  • zostaw  komentarz pod moim postem , jeśli oczywiście masz  ochotę wziąć udział w konkursie
  •  podlinkuj  zdjęcie z informacją o candy  na swoim blogu
  • w przypadku braku bloga, pozostaw swój adres e-mail   
  • w przypadku facebooka, udostępnij mój post na swojej tablicy. 


No  to czas start  !!!!!!!! 


Skończyłam ostatnio robić kilka zaległych rzeczy. Nie wiem sama dlaczego to tak długo trwało , ale ważne, że się udało.  Jeśli ktoś byłby zainteresowany moimi pracami proszę         pisać ;-) 





























Pozdrawiam
Dominika




73 komentarze:

  1. miszczuniu :)))))) TY to nawet pustostan tak zagospodarujesz ,że bym się natentychmiast wprowadziła :)))))) ....sufitu już ci zazdraszczam !!!!! a karmniki se zabieram :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie sie zapiszę na śliczną nagrodę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję bloga, udostępniłam na swoim FB, oraz na FB Matka Polka w kaszę dmucha i biorę udział, o miłe gniazdko dla naszych sikoreczek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampy piękne. Gdzie można zaopatrzyć się w takie wieszaczki metalowe? Staję grzecznie w kolejce po domek dla ptaszorków. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie się przyłączę do zabawy. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością przyłącze się do zabawy. Wykonany wieszak jest piękny, z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już obserwuję :)
    I oczywiście biorę udział, a banerek wisi... o tu ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  8. Komentarz wpisuje i karmnik wylosuje z😊😀😊

    OdpowiedzUsuń
  9. biorę udział w konkursie
    bernadetaaa@interia.pl
    https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1717617271792478?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością biorę udział o tą cudowną nagrodę :)
    Obserwuję bloga jako: Renata Grocholska
    Udostępniłam informację na swoim FB https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/827448907372627?pnref=story
    E-mail: Marylek19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. z miła chęcią sie przyłączam do zabawy :)

    ach te dechy :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział :)
    Obserwuję jako lizzie
    lizzie@wp.pl
    Udostępniłam na Fb: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1177819332246671?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu masz kobieto złote ręce ☺
    Zapisuję się do zabawy ☺
    Pozdrawiam Agnieszka
    Szymanska25@WP.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarodziejko drewna! Coś pięknego!

    Chętnie przygarnę karmnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lampy mnie zachwyciły! Ależ z Ciebie zdolniacha!
    Karmnik też cudny - chętnie wezmę udział w zabawie :-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. W mojej okolicy mieszka dużo ptaszków. Może któryś, jeśli wygram, schroni się w nim na zimę?

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję od dawna :) Staję w kolejce i zapraszam do siebie - jakbyś miała ochotę na szydełkowy koszyk :)
    wyzszapulka.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :D i karmniczek również ;) dopisuje sie do kolejki zatem ... hihi...
    pozdrawiam...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością dołączam do zabawy:)
    ..i mam pytanie, gdzie mogę znaleźć takie metalowe wieszaki, bo szukam właśnie tego typu i jakoś jeszcze nie natrafiłam, pomożesz?
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. staję w kolejce, karmnik cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piekny!sikorki w moim ogrodku chetnie by z niego jadły!

    OdpowiedzUsuń
  22. Po prostu czarodziejka z Ciebie! Trafiłam tu przypadkiem, ale pozwolę sobie zostać na dłużej :)
    Podziwiam! I z chęcią przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja się cieszę, że do Ciebie trafiłam :-) Pięknie tu :-)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudowności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia..
    Z przyjemnością wezmę udział w konkursie :))
    Pozdrawiam ciepło K

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cuda! Moje ptaszki ucieszyłyby się z takich karmników :D

    Biorę udział!!!

    Obserwuję jako Kamira90
    Baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com

    z wielką chęcią wrzucam na facebooka: https://www.facebook.com/Magiczny-Dom-376351182450245/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudnosci jak zawsze na Twoim blogu.A na candy zapisuje sie z przyjemnoscia.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam :)
    Jestem chętna na karmnik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością staję w kolejce, bo bardzo mnie ten karmnik urzekł :-) Banerek na http://maneruki.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo klimatycznie u Ciebie, te stare deski są cudne. Oczywiście biorę udział w konkursie. Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo jaka Ty zdolna jesteś :).

    Karmniki są cudne. Chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie prezentuje się takie naturalne drewnow połączeniu z bielą :)
    Chętnie też dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Karmnik jest uroczy, moje sikorki byłby zachwycone takim domem, zapisuję się do zabawy, pozdrawiam Cię serdecznie, pięknie jest u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością biorę udział
    e-mail rybkazg2@wp.pl
    obserwuję blog jako Zdzisława Imianowska
    udostępnienie na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/916926145060233?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  34. wow wow wow ale cuda Ty tworzysz. ten stoli z deseczkami jest mega.

    bardzo bardzo chetnie ustawiam sie po karmnik. uwielbiamy z moja ferajna takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo zaciekawiła mnie ta lampka, oryginalnie wygląda!
    Na zabawę chętnie się zapisuję, banerek juz zabrałam :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczęka mi opadła, a te ptasie domeczki urocze ! Z uwagi na ptasie nazwisko podwójnie przypadły mi do gustu, mam już nawet na nie pomysł, zatem ustawiam się w kolejce i cierpliwie czekam na wyniki :)
    Fajnie, że tu trafiłam... lecę podglądać starsze posty :)

    Banerek u mnie w Krainie Szczęśliwości :)

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  37. z przyjemnościa przystąpie do zabawy :) Domki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Karmnik prześliczny, z przyjemnością dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięęęęękne cuda! Zgłaszam przeogromną chęć wzięcia udziału w candy.
    katarzyna.poremska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. I jeszcze ja w ogonku się ustawiam :) Lecę zawiesić banerek :) http://misschic82.blogspot.com/ Pozdrawiam E.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wieszak, stół, krzesło, genialna ponad wszytko lampa... Nie wiem, co ładniejsze :) Oczywiście z chęcią przyłączę się do zabawy i lecę pooglądać inne cuda, jakie tworzysz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia są fantastyczne, wydobywają całkowity urok stołu, wieszaka, lampy, przez chwilę pomyślałam, że oooo stół, stół jest genialny, prosty skromny, chcę! Ale zobaczyłam wieszak i lampę... :):):)
    a do zabawy dopisuję się, może się uda? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne drewniaki u Ciebie, a po karmnik z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny karmnik, może szczęście mi dopisze i ptaszki będą miały nowy domek.
    Z przyjemnością podglądam i przyłączam sie do zabawy
    Pozdrawiam ciepło
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  45. same cuda! zazdroszczę talentu! aaah jak zazdroszczę...

    może chociaż karmniki uda mi się zdobyć...? obserwuję i banerek na dole bloga mam

    OdpowiedzUsuń
  46. A więc, po pierwsze stolik rewelacyjny..gdybym miała jeszcze więcej przestrzeni w domu to już bym taki chciała. Wieszak też mi się podoba...pasowałby do ramy okiennej na ścianie i innych znaleźnych przedmiotów.

    Do zabawy chętnie się przyłącze, bowiem moim jedynm gniazdem dla ptaków na balkonie jest tykwa, która już niestety nie wygląda urodziwie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. i ja z przyjemnością wezmę udział, obserwuję od dawna, a info o zabawie już jest na blogu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny karmik. Oczywiście że się zgłaszam !
    Banerek : http://ktos-robi-cos.blogspot.com/
    Na FB udostępniłam jako Justyna Ma.....

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  50. Ptaki z mojego ogrodu będż zadowolone z takiego pieknego karmnika. Razem z nimi przyłączam się do zabawy.
    Zapraszam na candy solnyswiat.pl
    Baner na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ptaki z mojego ogrodu będż zadowolone z takiego pieknego karmnika. Razem z nimi przyłączam się do zabawy.
    Zapraszam na candy solnyswiat.pl
    Baner na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się :)
    zaobserwowałam jako Zuza
    dodałam baner na dialoginaiwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy :)
    Obserwuję jako Katarzyna Z (Zielony Myszak)
    Baner na stronce http://zielonymyszak.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastyczne rzeczy tworzysz. Karmniczek mógłby mieszkać na moim balkonie. Obserwuję od dawna, banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja! I ja! Bardzo chętna jestem, naprawdę! W Babowym ogrodzie z chęcią powieszę domeczek! :-) Zgarniam banerek na blog, pozdrawiam BabaMaDom

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie dołączam do zabawy:) wszystkie warunki spełnione:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też, ja też :) Pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się do konkursu, obserwuję jako: Komputeromaniaczka, mój mail: komputeromaniaczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Niezwykłe przedmioty, bardzo pomysłowe:) a karmik jest tak śliczny, że z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bawię się z Wami :)
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)
    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudne prace robisz, drewno Ci ulega ...
    Do zabawy sie chętnie przyłączam :-)
    Pozdrawiam ciepło nocną porą

    OdpowiedzUsuń
  62. Karmnik jest przepiękny bardzo chciałabym go przygarnąć dlatego ustawiam się w kolejce :)

    Ps. Jeśli masz ochotę to zapraszam na zabawę u mnie: http://annawojnar.blogspot.com/2015/11/papierowa-rocznica-papierowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Z miłą chęcią się zapisuję, banerek u mnie na blogu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  64. Przecudny ten karmnik!!!
    Strasznie mi się podoba:-)
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. szkoda że to rozdanie fikcyjne, kolejne rozdanie na kolejnym blogu gdzie chodzi tylko o zdobycie obserwatorów bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna odlubic i nie byc fikcyjnym obserwatorem- mysle,ze organizatorce nie zalezy na obserwatorach, ktorzy wpadli tylko po nagrode :)

      Usuń
  66. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Karmnik jest przecudowny !!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Po co organizować konkurs jeżeli nie ma się w planach przyznać nagrody. Ludzie którzy się tu zapisali mogą się czuć mocno rozczarowani :/

    OdpowiedzUsuń
  68. Najgorsze jest to że każdy czeka, a może było by lepiej napisać ( sory, konkurs nie aktualny) czy coś.
    Jaja z ludzi sobie robią!

    OdpowiedzUsuń