10 kwi 2012

Candy

 



W moim pierwszym Candy miała być do wygrania lampa, ale niestety nie została skończona więc........ zaczniemy od czegoś małego a mianowicie, 3 małych świeczników w kształcie różyczek. 







ZASADY SĄ NASTĘPUJĄCE


  • należy zostawić komentarz pod moim postem , jeśli oczywiście będziecie mieli ochotę wziąć udział w konkursie
  •  podlinkować powyższe zdjęcie na swoim blogu
  • w przypadku braku bloga, pozostawić swój adres e-mail 

KONIEC CANDY OGŁASZAM NA DZIEŃ
 30 KWIETNIA 2012 ROKU.


ZAPRASZAM


69 komentarzy:

  1. :)ja siem zapisujem:)pierwsza:)sa zaczepiste:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie stanę w kolejce...miałam to zrobić już wczoraj bez zapraszania, ale padłam po demolce...:(
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kobiety , i zapraszam Was na moje konkursy :-) Właśnie wymyśliłam, ze będę robić częste konkursy fotograficzne co wy na to ?

      Usuń
  3. i ja staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja staję do zabawy tylko jeszcze naumiem sie wstawiać linka zdjęcia na swój blog;-)))
    Konkursy fajna sprawa, ale ja nie umiem robić fajnych zdjęć ;-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty piękna opowiadasz. Dasz radę działaj !!

      Usuń
  5. Zapisuję się!!!!!!! www.weronika-art-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne lampy robisz, świeczniki też słodkie - ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo cheniu i miło mi Cię tu u mnie gościć

      Usuń
  7. pisdzę się obiema łapkami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. *piszę, tak to jest jak się pisze z dzieciem na rękach

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez ja też się zapisuję:)piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, grzechem jest nie zapisać się:) więc ustawiam się w kolejce i zapraszam w przerwie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też się ustawię:) Do tej pory podziwiałam na Deccorii, teraz zacznę odwiedzac blog:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie również stanę w kolejce :-)
    Pozdrawiam ciepło nocną porą!

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią również przedłużę kolejkę
    świetne te różyczki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy, świeczniki bardzo ładne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju jakie cuda!!! zapisuję się!!!!! chyba się popłaczę jak ich nie zdobędę ;) banerek jest, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudne, pasowalyby mi do mojego przyszlego wygladu pokoju:) Zapisuje sie i dodaje:) I zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudne świeczniki!!! Zatem i ja ustawiam się w kolejce...szybciutko i liczę na szczęście:)
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne! Na pewno tu jeszcze wpadnę do Ciebie. :) zapisuję się na candy - bardzo chciałabym przygarnąć te cudne świeczniki!
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam :) Biorę udział w Candy z radością, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. ten świecznik jest uroczy *.*
    biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swieczniczki piekne!!! jak szczescie dopisze to moj salon bedzie dzieki nim piekniejszy!!!! betinka76@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne te świeczniki. Bardzo, bardzo chętnie je przygarnę ( tym bardziej, że niedługo mam urodziny :)). Już znalazłam dla nich miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju,jeju, jeju!! jakie one śliczne :) z przyjemnością się :) pozdrawiam serdecznie :) zostanę na Twoim blogu na dłużej, jeśli nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko jakie piękne, wodzisz na pokuszenie tymi świecznikami, już czuję, że częściej będę tu zaglądać :)
    a na razie ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne świeczniki a ja mam ładne świeczki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią przyłączę się do zabawy, śliczne te świeczniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne. Też się ustawiam. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne te świeczniki. Ustawiam się grzecznie w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne świeczniki :)
    Zapisuje się również i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Banner dodaję do zakładki konkursy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. cuda....zapisuję się z radością i zapraszam do mnie na candy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mogę przejść obojętnie.. cudne te świeczniki dlatego liczę na szczęście:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Czarowne... Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętna!!!
    Candy dodane na blogu:
    www.oczekujac.blogspot.com

    Śliczne róże! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach, to i ja wpadam :D www.fiolkowewzgorze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczne świeczniki, zgłaszam więc chęć udziału, zapraszam też na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne różyczki,ustawiam się w kolejce.
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Dopisuję się do kolejki i zapraszam na cukieraski u siebie: http://arteria-art.blogspot.com/2012/04/pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świeczniki są przecudne, więc nie czekam tylko zapisuję się na Candy :) Banerek ze zdjęciem juz na moim blogu tak więc pozostaje tylko czekac na losowanie i trzymac kciuki :) www.malowanyfarbamizycia.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolejna dusza zasila kolejkę i jednocześnie zaprasza na swoje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam sie z wielką przyjemnością:)))))

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie wezmę udział:)
    http://agabizu.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mogę uwierzyć, że to świeczniki, śliczne. Ustawiam się w kolejce licząc na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  47. Zupełnie przypadkiem Cię znalazłam i będę tu bywać. A cukierki śliczne, wieć ustawiam się w dłuuugiej kolejce. A może....
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Świeczniki są cudne, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  49. I would like to play.:)
    your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    BL Petite Armoire

    Greetings
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie bym je przygarnęła ;)
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak dobrze, ze zdążyłam!!! Staję oczywiście w kolejce! Świeczniki przecudne :) Zapraszam też do mnie na cukiery ;)
    http://jasminowysen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Staje w kolejeczce i zapraszam do mnie na rozdawajkę (ostatnie godziny zapisów)

    OdpowiedzUsuń
  53. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja robię kwiatki z papieru a ty piękne świeczniki.Zapisuje się.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. wyglądają cudnie - zaczarowały mnie, więc zapisuję się na candy! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. cudne !! zapisuje się jako ostatnia ale może mi dopisze szczęście ;) Pstro

    OdpowiedzUsuń
  58. Oczywiście ja też jestem chętna na świeczniczki :-)
    info na blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. O losie....świeczniki cudne a kolejka taaaaka długa:(....ale co? stanę grzecznie i marudzić nie będę:))))Pozdrowionka,Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  60. chce je berdzo dla mamy;)
    email klaudia.sobolewska277@wp.pl

    OdpowiedzUsuń