15 kwi 2012

Sara Bareilles - Gonna Get Over You

5 komentarzy:

  1. Optymistyczna piosenka na taki zapyziały dzien jak dziś. U mnie pada :-(
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też okropnie zapyziały. Gnije z komputerem na sofie zawinięta w poduszkę i nic mi się nie chce, a za oknem pada i pada i pada . Moje biedne boćki już są przemoknięte do suchej nitki:-)) Chyba się zaraz udam po kubeczek mojej zupki grzybowej :)

      Buziaczki

      Usuń
  2. Hmm...Nie zapisałam się-bo dopiero Candy będzie?Czy już jest?Dziękuję za odwiedziny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))) Jest jest , to moje pierwsze jak i u Ciebie hihihi. Zapraszam Cię serdecznie , już coś kombinuję :-)

      Usuń
  3. Kurczę, ta piosenka też świetna i wesoły teledysk :) Nie znałam wcześniej wokalistki.

    OdpowiedzUsuń