16 kwi 2012

Witam Kobiety :-))

Wczoraj niestety nie dałam rady odpisać, ponieważ moja neostrada zwyczajnie odmówiła posłuszeństwa ( może to przez tą planowaną fuzję z Orange hehe :-))

Niniejszym podaję wyniki konkursu i z przykrością informuję, że nikomu nie udało się odgadnąć przedstawionych na zdjęciach warzyw i owoców w poprawnej kolejności.

Nie martwcie się, co się odwlecze to nie uciecze, kaganek przechodzi na kolejny konkurs, który już niebawem, dlatego uważnie śledźcie mojego bloga.



2 komentarze:

  1. A ja okazałam się bardzo spostrzegawcza w tym konkursie - zamiast maila komentarz wysłałam. I tłumaczy mnie tylko, że moja niunia pełzała pode mną i n ie mogłam sie skupić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi , Iwonko nie ma problemu , co się odwlecze to nie uciecze. Niedługo wymyślę coś nowego, więc zapraszam Cię serdecznie na kolejny "szybki konkursik"

      Usuń