22 gru 2013

No to zaczynamy ............ gotowanie - czas start

Wiecie co jest dla mnie podstawą i smakiem wigilii ? Smak grzybów. Co roku wsiadam w auto i jadę aż 550 km by nazbierać w Puszczy Noteckiej te niesamowite skarby które dodają niepowtarzalnego smaku potrawom wigilijnym............ Dziś wyciągnęłam kilka zamrożonych worków podgrzybków i prawdziwków i ............. aż się łezka w oku zakręciła............ pamiętam jak dziś gdzie je zbierałam :-) Te charakterystyczne kształty.......... oj..... uwielbiam to ... Gotujecie ? Ja właśnie zaczęłam pichcić !






 Jutro jadę kupić choinkę rodzicom ;-) Będę focić kochane ! Po raz pierwszy raz w życiu razem z siostrą będziemy przygotowywały święta same . !

Buziole 
Dominika


5 komentarzy:

  1. no właśnie gotuję ...ale już finiszuję bardziej ...w sensie samopoczucia :))))))))))a co Ty tam pichcisz dobra kobieto ????

    OdpowiedzUsuń
  2. A idź ty w cholerę spać szpiegulo !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie ja ,to system donosi na ciebie paskudo :)))))))))))))))) a trzeba się było tylko dobrze urządzić w kuchni to by się ogarniało świat i kucharzenie :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Smak grzybów,ten zapach...:)) WESOŁYCH ŚWIAT!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dołączam się do życzeń.
    Niech Święta będą pełne wzruszeń, ale przede wszystkim pełne miłości, czasem niezwykle prostej, ale bez której życie traci sens.
    Wszyscy jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem… Możemy latać wtedy, gdy obejmujemy drugiego człowieka….
    Radosnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń