23 lut 2012

Deszczowy Czwartek

Strasznie dziś senny dzień. Wstałam rano i postanowiłam, że pojadę poszukać sobie jakiegoś elegantszego odzienia  na sobotnie urodziny kolegi. U mnie w szafie wieje pustkami jeśli chodzi o tego typu stroje.  I... pojechałam. Kierunek Kraków Bonarka. W zasadzie miałam ochotę wejść po raz pierwszy do zachwalanego sklepu TK-Maxx,  którym miałam nadzieję, że coś znajdę. Niestety ...... oprócz świetnej potężnej butelki w kolorze turkusowym , której żałuję że nie kupiłam, nie znalazłam niczego ciekawego. Potem kilka rundek po sklepach "ubraniowych" i stwierdziłam, że to byłoby na tyle........ zmęczyłam się i nie kupiłam niczego. Wlazłam więc do Castoramy w celu dokonania zakupu 3 oprawek E27 ( tego typu  zakupy wychodzą mi najlepiej hihi ) i ku mojemu zdziwieniu , znalazłam w plecaku mój bon do Home&You , który znikł mi jakieś pół roku temu i znaleźć go nie mogłam. Postanowiłam więc udać się do owego sklepu i dokonać realizacji wygranego bonu.

Sprawiłam sobie 3 świeczniki, które zamierzam przerobić na lampy :-)



 Wersja nocna , na razie ze świeczką :-))



oraz skarbonkę haahahah, nadchodzą ciężkie czasy , należy oszczędzać :-)) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz