1 paź 2013

Nadchodzi jesień

Idzie jesień............ To czas kiedy zaczną się deszcze , pluchy , pochmurne dni i czas kiedy będzie można uwiecznić na zdjęciach najwspanialsze kolory w roku :-) Z niecierpliwością czekam , kiedy drzewa wybarwią się kolorami czerwieni , żółci i pomarańczy by móc wyruszyć na wyprawę z aparatem i uwiecznić ten szybko przemijający krajobraz. Dla mnie jesień to czas zbiorów grzybów :-) Nie wiem jak Wy ale ja jestem od nich uzależniona . Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się po raz kolejny wyruszyć na Grzybową Wyprawę do Puszczy Noteckiej :-) A dziś.......... kilka jesiennych migawek z domu jednej Pani... o której będzie więcej w niedługim czasie.














5 komentarzy:

  1. dom domem (śliczny), ale mieszkańcy są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. już tą panią lubię ...piękny taras .....widać że to prawdziwy dom !!!! od zdjęć i grzybów też jestem uzależniona :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę jechać do Tej Pani ;-) i popstrykać jej zdjęcia w domu , myślę, że Ci się Filipku spodoba :-)

      Usuń
  3. Ja to się muszę potknąć o grzyba, żeby go zauważyć. "Na grzyby" chodzę więc tylko w charakterze obserwatora ;)
    A kadry bardzo fajne, tyle słońca :)))

    OdpowiedzUsuń