22 sty 2014

Wiejskie życie

Kto z Was spędzał dzieciństwo na wsi ? Pamiętacie  piejące koguty o poranku ? Jaja zbierane z grzędy czy skoki w stodole pełnej siana ?? Ehh co to były za czasy. Kiedy sobie przypomnę własne dzieciństwo, które spędzałam u prababci , kręci mi się łezka w oku. Świat zmienia się zbyt szybko .......... dawne sielskie widoki gdzieś powoli znikają ....... ale są miejsca gdzie czas się zatrzymał.....Sami zobaczcie.













Pamiętacie jeszcze o walentynkowym candy na moim blogu ? Jeśli ktoś jeszcze nie wziął udziału w zabawie serdecznie zapraszam. 

Na kolejnym Candy - NIESPODZIANKA !!


Pozdrawiam serdecznie
Dominika

27 komentarzy:

  1. Pięknie uchwycone sielsko-wiejskie obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmarzyłam się .... piękne zdjęcia
    Wychowywałam sie na wsi to był codowny czas :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity klimat. Wieś była najlepszym miejscem na wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba to dzieciństwo nas ukształtowało ....piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Szpiegulo , Ciebie to wszędzie pełno :-)) Buziol

      Usuń
  5. Ja razem z rodzeństwem spedzałam kazde wakacje na wsi. To były cudowne dni,tak proste,normalne......Takich normalnych dni mi dzis brakuje,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi Edyta , ze mi też brakuje i kiedy mam możliwość spędzenia kilku dni za miastem chłonę okolicę całą sobą

      Usuń
  6. Piękne miejsce i piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu , miejsce jest naprawdę piękne ................. na wiosnę mam w planach poodkrywać więcej takich miejsc :-)

      Usuń
  7. Nádherné fotografie a moc krásné místo .... Marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Děkuju. Poznámka psaní v České :-)) Zajímalo by mě, jestli Google Translator je dobrý;-) S pozdravem, Dominika

      Usuń
    2. Po polsku o:)o:)o:) ........Wspaniałe zdjęcia i bardzo piękne miejsce .....Marki

      Usuń
  8. Pięknie!:) I mnie to chwyta za serducho:):) Pozdrawiam ciepło Dominiko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, że mnie też chwyta kiedy myślę, że niedługo to wszystko zniknie. Buziaki

      Usuń
  9. piękne zdjęcia :) wieś to całe moje życie...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też całe moje dzieciństwo spędzałam u babci :-) Najbardziej lubiłam gonić krowy na pastwisko haha :-)

      Usuń
  10. mam sentyment do takich miejsc....

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia, jeszcze tu wrócę pooglądać :) serdecznie pozdrawiam Ania - garnek.pl/cicha72

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm...miejsce z Duszą...i pięknie uwiecznione na zdjęciach:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń