15 cze 2012

Drugie życie , czyli szafka na balkon skończona :-)

Koniec , finał finałów nastąpił dwa dni temu. Skończyłam moją balkonową szafeczkę i jestem z niej bardzo dumna :-)) Wyrzynarka , szlifierka i wkrętarka to skromny zastęp elektronarzędzi jakie pomagają mi w realizacji moich pomysłów :-)) 

Co było mi potrzebne przy zrobieniu szafeczki ?

  • deseczki , odbite z palet 
  • wkręty do drewna
  • 4 zawiasy po 0,70 gr
  • 2 uchwyty po 6,80 zł / szt. ( to największa inwestycja hahah )
  • trochę farby , bejcy mlecznej i oleju lnianego do zaimpregnowania blatu 
  • i oczywiście chęci :-))

 

Łączny koszt, gdzieś w okolicach 20 zł. 
Nie uważacie , że to brzmi dobrze ? :-))




to właśnie jedna z większych inwestycji w szafeczce 


takie tam fajne niuanse w deskach na blacie




Obiecałam również , że pokażę w jaki sposób i gdzie  zaczyna się moja przygoda z pozyskiwaniem drewna :) Zapraszam wiec do mojego zagłębia palet 




Zapraszam również do mojego małego skromnego warsztaciku, gdzie dosłownie na tym białym taborecie powstaje większość moich prac :-) Burdello bum bum za które z góry przepraszam :-)



Tak jest , tak było






12 komentarzy:

  1. Powtórzę się, ale ta szafka jest absolutnie fantastyczna :)
    Teraz już wiem skąd pozyskać deski na planowane szafki na poddaszu ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szafka jest obłędna!
    Uwielbiam rzeczy w takim stylu, a już fakt że sama ją zrobiłaś... łał. Jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To brzmi bardzo dobrze:))) jest genialna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow - w życiu nie podejrzewałabym palet :) Masz fantastyczne pomysły :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiałam tam napisze i tu...FANTASTYCZNA:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, po prostu super pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki laseczki, teraz startujemy do drugiego projektu :-))) tylko muszę trochę drewna pozyskać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SZAFKA przepiękna, Czy można u Ciebie złożyć zamówienie na taką piękną szafkę?
      Mój mail: magda12312@vp.pl, tel. 501466212,
      pozdrawiam
      Magda

      Usuń
  8. Ekstra - ostatnio zachwycają mnie meble z palet :D Na pinterest widziałam mnóstwo elementów wyposażenia wnętrz stworzonych z tego niepozornego materiału. Ale takiej szafki to jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna!!! też bym chciała mieć pracownie, na razie buszuje po mieszkaniu niczym tornado wykonując swoje małe dzieła , ale marzy mi się coś większego zmajstrować. Ta szafka jest rewelacyjna!!! W ogóle jaki genialny pomysł na wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka piękna szafka za 20 zł! Aż trudno uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń